پیمانکار معتبر برای ساخت آپارتمان در بابل

پیمانکار معتبر برای ساخت آپارتمان در بابل

حفظ سرمایه ای که با سالها تلاش به دست آمده ، بسیار مهمتر از سرمایه گذاری غیر مطمئن می باشد. طبیعتا یکی از مهم ترین دغدغه های مالکین پیدا کردن سازندگان و پیمانکاران قابل اعتماد این حوزه باشد.

نوسانات بازار ملک و افزایش غیر قابل پیش بینی اجناس و هزینه ی ساخت و ساز باعث شد تا سازندگان و پیمانکاران تازه کار برای تکمیل پروژه های خود دچار مشکل شوند.

از سوی دیگر ، کلاهبرداران فرصت طلب از هیچ راهی برای کلاهبرداری دریغ نمیکنن و در حوزه ملک کلاهبرداری های زیادی انجام شده.

 

کلاهبردارانی که خود را به عنوان سازنده و یا پیمانکار جا زده و خسارت های بزرگی به مالکین محترم وارد نموده اند. به همین دلیل اعتماد به سازنده ها واقعا کابوس مالکین و سرمایه گزاران حوزه ملک شده است.

برای مالکین محترمی که نمیتوانند به راحتی به سازنده ها اعتماد نمایند و  تجربه و فرصت کافی برای ساخت و ساز ندارند ، واگذاری ملک به پیمانکار میتواند تصمیم بهتر و مطمئن تری باشد. البته همیشه در تمام مراحل کار بهترین کار مشورت با یک وکیل خوب در حوزه ملک می باشد. طبق تجربه های بدست آمده در این حوزه ، مشورت با اشخاصی که در این حوزه اطلاعات کافی ندارد ، ممکن است باعث ضرر و زیان یا عدم کسب سود شود.

 

خوشبختانه در شهر بابل پیمانکاران معتبر و خوشنام زیادی وجود دارند و می توانید ساخت آپارتمان در بابل راه به آنها بسپارید که این موضوع باعث دلگرمی سرمایه گذاران و اعتبار شهر بابل می باشد.

 

 

وظایف پیمانکار آپارتمان

بطور کلی نوع قرارداد و توافق های بین کارفرما و پیمانکار مشخص کننده ی مسئولیت های پیمانکار و تعهدات پیمانکار آپارتمان می باشد. اما از پیمانکار انتظار می رود تمام مراحل ساخت و تامین مصالح را برعهد بگیرد و فاکتور تمام مخارج را برای کارفرما آماده نماید. البته نوع قرارداد پیمانکاری در نحوه دریافت هزینه ها از کارفرما بسیار مهم می باشد.

 

قرارداد پیمانکاری براساس هر متر مربع آپارتمان

بطور مثال اگر توافق بر این باشد که یک هزینه ای براساس هر متر مربع در ابتدای پروژه تعریف شود و این هزینه را کارفرما به پیمانکار پرداخت نماید ، هزینه ی کل از ابتدا تا حدود زیادی مشخص هست و کارفرما طبق توافق با پیمکانکار در مراحل ساخت آن را پرداخت می نماید.

 

قرارداد پیمانکاری براساس درصد هزینه ساخت آپارتمان

نوع دیگر قرارداد پیمانکاری بصورت درصدی می باشد. در این حالت پیمانکار به اضای هر هزینه ای که در مراحل ساخت انجام دهد یک درصد مشخصی را دریافت خواهد کرد. بطور مثال اگر پیمانکار قرار باشد ۲۰ درصد از هزینه ساخت را دریافت نماید ، برای هر ۱۰۰ میلیون مبلغ ۲۰ میلیون تومان را به عنوان سود پیمانکاری دریافت خواهد کرد.

در روش پیمانکاری براساس درصد ، پیمانکار می بایست فاکتور و مستندات تمام هزینه های انجام شده را به کارفرما ارائه نماید تا طبق همین فاکتور ها ، هزینه ها محاسبه گردد.

در این روش کارفرما میتواند در صورت تمایل و توافق بخش از مصالح را از منابع معتبر خودش تامین نماید و فاکتور مصالح را به پیمانکار برای برآورد هزینه های کلی ارائه نماید.

باید به این نکته دقت بفرمایید که پیمانکار ، از تمام هزینه های ساخت که قرارداد مشخص شده می باشد ، سود خود را میتواند طلب کند.

 

 

املاک هوجو با توجه به سالها فعالیت و تجربه در حوزه ساخت و ساز آپارتمان و املاک بابل ، بهترین و معتبر ترین پیمانکاران شهر بابل را برای همکاری با شما عزیزان به شما معرفی خواهد کرد و در تمام مراحل سرمایه گذاری شما ، تا فروش آپارتمان در بابل در کنار شما خواهد بود.

 

درصورتی که بدنبال سازنده معتبر در بابل یا پیمانکار معتبر در بابل هستید تا بتوانید با خیال آسوده سرمایه خود را برای سودآوری بیشتر به او بسپارید ، میتوانید روی تیم املاک هوم جو حساب کنید و باما در ارتباط باشید.

 

درصورت نیاز به مشاوره و تنظیم قرارداد پیمانکاری می توانید روی ما حساب کنید.