سازنده معتبر در بابل

سازنده معتبر در بابل

اگر شما دارای یک زمین مناسب ساخت آپارتمان یا ملک فرسوده ی مناسب ساخت آپارتمان  هستید ، شانس چند برابر کردن سرمایه خود را دارید ، پس با واگذاری به یک سازنده معتبر در بابل ، سرمایه خود را افزایش دهید.

 

اما حفظ سرمایه ای که با سالها تلاش به دست آمده ، بسیار مهمتر از سرمایه گذاری غیر مطمئن می باشد. طبیعتا یکی از مهم ترین دغدغه های مالکین پیدا کردن سازنده معتبر یا ساخت و سازگر ( در اصطلاح عامیانه بساز بفروش گر ) این حوزه باشد. نوسانات بازار خرید و فروش آپارتمان و افزایش غیرقابل پیش بینی هزینه ی ساخت و ساز آپارتمان باعث شد تا سازندگان آپارتمان تازه کار برای تکمیل پروژه های خود دچار مشکل شوند. از سوی دیگر ، کلاهبرداران فرصت طلب ، از هیچ راهی برای کلاهبرداری دریغ نمیکنن و در حوزه ملک کلاهبرداری های زیادی انجام شده. کلاهبردارانی که خود را به عنوان سازنده  جا زده و خسارت های بزرگی به مالکین محترم وارد نموده اند. به همین دلیل اعتماد به سازنده ها واقعا کابوس مالکین و سرمایه گزاران حوزه ملک شده است.

 

برای مالکین محترمی که تجربه و فرصت کافی برای ساخت و ساز ندارند ، واگذاری ملک به سازنده معتبر در بابل میتواند تصمیم بهتری باشد. البته همیشه در تمام مراحل کار بهترین کار مشورت با یک وکیل خوب در حوزه ملک می باشد. طبق تجربه های بدست آمده در این حوزه ، مشورت با اشخاصی که در این حوزه اطلاعات کافی ندارد ، ممکن است باعث ضرر و زیان یا عدم کسب سود شود.

 

خوشبختانه در شهر بابل سازنده معتبر ، خوشنام و متعهد زیادی وجود دارند و این موضوع باعث دلگرمی سرمایه گذاران و اعتبار شهر بابل می باشد.

 

 

وظایف سازنده آپارتمان

بطور کلی نوع قرارداد و توافق های بین کارفرما و سازنده مشخص کننده ی مسئولیت های سازنده و تعهدات ساخت و سازگر می باشد. اما از سارنده انتظار می رود تمام مراحل ساخت و تامین مصالح را برعهد بگیرد و تمام مرحل کار تا اخذ پایان کار و اخذ سند تک برگ کار رو با دقت و وظیقه شناسی کامل طبق توافق اولیه با کارفرما انجام دهد.

به قراردادی که طی آن مالک ، زمین یا ملک خودش را در اختیار سازنده قرار می دهد ، قرارداد مشارکت در ساخت می گویند.

 

نحوه مشارکت در ساخت بابل

سازنده و مالک هریک به اندازه آورده ای خود در این سرمایه گذاری مشترک ، سود خواهند کرد. عرف منطقه ای ک ملک در آن وجود دارد تعیین کننده ی شرایط قرارداد و میزان سهم طرفین خواهد بود. بطور کلی در قسمت های خوب شهر درصد مالکین به دلیل قیمت بالای ملک ، درصد بیشتری از سازنده خواهند گرفت. بطور کلی درصد ساخت در شهر بابل از ۲۵ درصد به ۷۵ درصد به نفع سازنده شروع می شود و تا ۵۰ درصد سهم مساوی بین ۲ طرف قرارد هم میرسد. برآورد درصد مشارکت ملک شما نیازمند بررسی و کارشناسی هست. با این حال میتوانید عرف منطقه ی خودتان را از مشاورین امکلاک اطراف ملک جویا شوید. در صورت نیاز تیم املاک هوم جو میتواند کار بررسی و واگذاری ملک شما به یک سازنده معتبر را برایتان انجام دهد.

املاک هوجو با توجه به سالها فعالیت و تجربه در حوزه ساخت و ساز آپارتمان و املاک بابل ، بهترین و معتبر ترین سازندگان شهر بابل را برای همکاری با شما عزیزان به شما معرفی خواهیم کرد و در تمام مراحل سرمایه گذاری شما تا فروش آپارتمان در بابل در کنارتان خواهیم بود.

 

درصورتی که بدنبال سازنده معتبر در بابل ( ساخت و سازگر معتبر در بابل ) هستید تا بتوانید با خیال آسوده سرمایه خود را برای سودآوری بیشتر به او بسپارید ، میتوانید روی تیم املاک هوم جو حساب کنید و باما در ارتباط باشید.

 

درصورت نیاز به مشاوره و تنظیم قرارداد مشارکت در ساخت می توانید روی ما حساب کنید.